Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl
wszystko powoli sie uklada?


wszystko powoli sie uklada?

Skusilam sie by wejsc na badoo.Tak dawno nie bylam wejsc nie moglam to zalozylam drugie konto.Nie mialam zamiaru zbytnio kogos poznawac ale poznalam.Ma na imie Marek,34 lata.Jest kierowca.Piotrek uwaza ze bedzie mu trudno zbudowac zwiazek bo go nie ma.On wyjezdza 3 dni go nie ma a 2 dni w domu.Wiec czy to trudne bedzie ?nie.On jest typem romantyka wiec nie trudno mu bedzie znalesc laseczke.Chce sie ze mna spotkac.Nie jest brzydki,calkiem calkiem nawet,no i jest romantykiem co mnie zachwyca.Na nowy zwiazek nie jestem gotowa ale umowic sie mozemy.Poprostu nie bede siedziec w domu,Pomyslalam ze zycie idzie do przodu i nie moge sie marnowac bo facet mnie nie chcial.Tylko…mam nadzieje ze jesli juz kiedys zaczne ukladac sobie z facetem zycie to nagle on sie nie pojawi.Bo jesli juz to jednego chce od niego…by zyczyl mi szczescia.Tylko tyle


Głosuj (0)

18:33:16 17/06/2018 [Powrót] Komentuj









Zwariowane i kolorowe Zycie Natalii K

VISITOR : 46552

.:: Book ::.
Dodaj do Księgi
Księga Gości 2

.:: About Me ::.




Dodaj do Ulubionych

.:: Last... ::.

2018
Październik
Wrzesień
Sierpień
Czerwiec
Maj
Kwiecień
Marzec
Luty
Styczeń


.:: Fav ::.




.:: Links ::.



.:: Opis ::.


Witajcie,jak juz wiecie mam na imie Natalia.Prowadzenie bloga to jakby moje drugie życie wiec na pewno Z tego nie zrezygnuje.To jest moj xxx blog bo niestety wczesniejszego musialam usunac.Milego czytania


Strona Główna