Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl
sprawy zaszly naprawde za daleko985


sprawy zaszly naprawde za daleko985

W tym momencie jestem w hotelu.Baaardzo ladny ale jak dla mej samej to za duzy.No ale za taka cene to warto miec taki pokoj.Przyjechalam do lublina ze wzgledu na matke.Chcialam odwiedzic.Pomyslalam ze jak odwiedze to dadza mi na jakis czas spokoj.Mylilam sie.Przyszlam do mamuski a ona zglupiala.Zaczela wypytywac i o moja prace.I znow…czemu te Katowice.Czemu?proste pytanie prosta odpowiedz.Mam mieszkac z bratem kktory psychicznie sie nade mna zneca a matka to lekcewazy czy odwiedzac matke ktora robi z siebie niewiniatko?Jozka zabila to teraz chce ojca?powoli jej to wychodzi.Ja go uprzedzilam a co z tym zrobi to zobaczymy.Wygonila mnie matka ze szpitala mowiac ze nie chce bym jej odwiedzala.Ok.Rozplakalam sie ale ok.Pomyslalam ze jak tak chce to ok.Zrobilam zakupy i poszlam do hotelu.Troche posiedzialam az tu nagle…tata dzwoni.Myslalam ze sie stesknil a tu nie.Poinformowal mnie ze matka wpadla na pomysl by zlozyc papiery do prokuratury by mnie do czubkow wzieli.Pojechali ostro.Ok…przeciez nie jestem chora psychicznie a testy moga mi robic.Jednakze jak udowodnia mi ze jest ok…ja pozwe rodzicow o nekanie.Nalezy mi sie a dodatkowo im za to co chca ze mna zrobic.Przez matke znienawidzilam swojego ojca.Juz sie dla mnie on nie liczy.A teraz nawet zawiazal ze mna pakt.Poki ja sie odzywam i mam to robic codziennie to i nie podpisze papierow.Ok.Wiec i pogramy w ta gierke.Az mu sie znudzi bo mi wrecz przeciwnie a jutro ide do prawnika


Głosuj (0)

11:53:31 13/06/2018 [Powrót] Komentuj









Zwariowane i kolorowe Zycie Natalii K

VISITOR : 46575

.:: Book ::.
Dodaj do Księgi
Księga Gości 2

.:: About Me ::.




Dodaj do Ulubionych

.:: Last... ::.

2018
Październik
Wrzesień
Sierpień
Czerwiec
Maj
Kwiecień
Marzec
Luty
Styczeń


.:: Fav ::.




.:: Links ::.



.:: Opis ::.


Witajcie,jak juz wiecie mam na imie Natalia.Prowadzenie bloga to jakby moje drugie życie wiec na pewno Z tego nie zrezygnuje.To jest moj xxx blog bo niestety wczesniejszego musialam usunac.Milego czytania


Strona Główna